MUNVÅRDEN JAG ÄLSKAR!



De flesta tycker att det räcker med att borsta tänderna, Men det tycker faktiskt inte jag!

Jag har mina små grejer som jag tar på morgonen:

1.Skölj munnen med vatten

2. Borsta tänderna

3. Ta tungskrapan

4. Munskölj tex, FLUX,

5.Florutablett
 
 Kanske känns lite över drivet men om jag inte vill ha dålig andedräkt
så måste man ta hand om sin mun ( o tänder ), Men det är bara på morgonen
jag gör så, På kvällen borstar jag bara och sedan på morgonen fortsätter jag
med allt igen ;)


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/onsdag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-01-19 @ 17:24:09
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0