NAGEL-GREJJSET!

Har just tagit en riktigt varm dusch, fyfanken vad skönt det va såhär på morgonen. Har gjort lite kaffe också så blir väl att dricka det också, o som vanligt som jag alltid skriver på morgonen " sedan blire fixx " så det blire väl å göra, sedan ska jag och jobba, På lunchen så tar jag nog och går upp till morsan o käka eller något sånt, och sedan blire ju jobb efter lunchen till klockan 16.00, Då tar jag och går mot mamma, chilla där ett tag,Sedan blire att fara och fixa naglarna på "FiN" som är klockan 17.00. Det ska ta ca 2 timmar har jag hört, så är nog hemma vid 19.10 eller något sådant, Vet fortfarande inte vilken färg jag ska ta, Vad tycker ni? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0