Tänkt på dedär med big bang?



Jag och Mats brukar ofta sitta och fundera på vadfan som hände med denhär jorden, Den är så jävla skum!
Om man nu tror på kristendomen o gud o Eva o Adam osv.. Vilken gubbe va det som skapade dom?
Kan det vara någon man möter mitt på stan i en korsning? XD Det kan man då börja undra!

Mats sa att nästan allt kan vara möjligt eftersom att ALLA människor bara använder 1/3- del eller 1/4- del
av sina hjärnor. Tycker detdär med att Människan är utvecklad på ett såndär noggrant sätt också är skumt.
KAN DE VARA BIGBANG?

1. Ögonfransarna har vi för att skydda ögonen!
2. Hår har vi på huvudet för ett skydd för kyla.. typ.
3. Den vänsta pungkulan på killen sitter längre ned för att dom
inte ska slå mot varandra.

... Bara sånt får mig att undra! Vad tror du egentligen?!
Skriv en kommentar längst ned så att jag får höra (läsa) Hur du tänker :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0