Vad sårar egentligen?



Läste nyss en kompis blogg där hon skrev vad som sårade henne, Nu när jag själv börjar tänka på det så har jag ingen aning alls! Vad äre som sårar mig? Jag har klurat ut några grejer som sårar mig, Här kommer dom!

# Om min pojkvän hade sagt något som typ " Vill inte vara tls längre "

# Om någon hade dött eller att en vänskap med en väldigt nära kompis skulle ta slut

# Om jag hade varit fattig! XD ( den va dålig )..

Men efter att man har tänkt efter ( for me ) så blir jag varken ledsen eller sårad
om någon skriver tex en kränkande kommentar oså, Varför skulle jag egentligen?
Jag har ju en aning bra självförtroende oså, kanske därför..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0