bla. svar på kommentar!

Kan börja med att min dag har varit awesome! Jobb, umgänge o städning (inte sååå awesome)
Har följt mitt schema för dagen på ett ungefär och har just följt Elin en bit på hennes väg hem.
Så nu sitter jag här typ 01.00?? och lyssna på musik samt bloggar lite! :D




fick även in denna kommentar på mitt förra inlägg som jag tänkte besvara! :)

Jag är en sån som lägger mycket press på mig själv om min egna kost osv..
men det du säger med att
 " det håller inte i längden tyvärr" Du har antagligen inte läst så mycket av min blogg från
innan då jag skrev tex om att förra året gick jag ned 25 kilo och är nu kvar på den vikten.
DET HÅLLER I LÄNGDEN! Men det jag kan säga är att det är inget jag skrivit att jag
rekommenderar till andra som vill gå ned i vikt osv.. Utan skriver utifrån det jag gör med
min kropp,(olika kroppar reagerar olika) däremot så skriver jag
 "KOM IHÅG!"-Rutor eftersom att jag vet att folk kan få idéer.
Men du har fullkomligt rätt om du menar med ngt som att kroppen kan brytas ned osv..

/tack för din kommentar och att du delar med dig från din hjärna! :)



Kommentarer
Postat av: pinkypanky

Jag förstår dig där vill jag bara säga. Jag gör själv likande ibland, men de jag går ner går jag aldrig upp igen. Det är som du säger vi är olika som människor, även om jag inte tror att det är hälsosamt på någon. Men jag vet hur det är att gå inte för något till 200%. Och ja.. själv tycker jag det är jobbigt när folk runt omkring ska tala om för mig att göra den ena eller andra, att äta mer osv... suck :P Jag är en frisk person, bara att jag inte vill gå efter "kok boken " alltid, vi är ju alla olika, det baraa är så.

2011-07-25 @ 14:38:21
URL: http://pinkypanky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0