Packar packningen eftersom att vi ska te Piteeåh!

Dehär med packning är något jag är sämst på, alltid något jag glömmer!
Kanske borde börja göra listor som Frida..
Men har tagit med alla dom "användbara" kläderna med tanke på att jag använder 1/4 del av vad som finns i min garderob, tre par skor + mina converse, 3 olika brillor och har även tagit o packat 3 par strumpbyxor + 2 hudfärgade ossååå..hmm.. 3 par bikinis ifall att dom har ngt med relax på hotellet...
Gissa hur länge jag ska va borta? Jag åker på FREDAG och kommer hem på SÖNDAG.
dvs, jag kommer använda 2 -4 plagg av vad som finns i min väska, Men tänker såhär;
så det är ju lika bra att ta med demdär nödfallskläderna.
Nej usch! gillar inte att packa! Men detta är lite bilder från när jag hade beslutångest
över typ allt! Va tvungen att fråga Jonas om hjälp så fotade lite via lolcam!
Nu kanske ni undrar, varför fotade hon sängen?!?!?
Joo... jag hittade ett ljusrosa lakan! :O



Kommentarer
Postat av: Lina

åhhhh, vart har du köpt dom där söööta blommiga kilklackarna? :)

2011-07-13 @ 01:21:26
Postat av: emelie

De blommiga skorna va super söta :D

2011-07-21 @ 17:25:35
URL: http://kladdi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0