Time 2 grow up - Already done!

Mitt hem är inte kaos nåmer, Jag har inte städat men har däremot vaknat klockan 07.30 idag bara
för att tvätta kläder, Jag hatar tvättstugan och tror nästan seriöst på att tjejen i The Ring bor där,
Men klarade mig väldigt bra genom att trycka på lampknapparna superfort (Y),
Diskat och lagat egen mat har jag gjort, Jobbat och sedan handlat lite.

Väldigt slut efter dagarna och helst idag så somnade på soffan och vaknade ca 22.00. Kommer nog inte
ha så lätt att somna idag men jag känner att det är lugnt med det! Nu ska jag packa ned mina
kläder tills imorgon då jag åker vid 17.00 till Luleå (kommer även vara i rosvik och piteå)
Ska umgås en dag med André och en annan med Alexander har jag bestämt mig för och jag
hoppas att inte höstvädret har kommit dit så att man kan bada och mysa i bikini utomhus :)
Kommer nog inte hinna med att blogga imorgon om jag så inte hinner en snabbis på morgonen
innan jobbet, Men annars så skriver jag på Tisdag när jag kommer hem, JA! Det blir även
nya bilder!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Bra med såna dagar där mycket blir gjort.

2011-07-16 @ 20:24:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Pinky Panky

skönt att tvätta! älskar nytvättat, ha de fint!

2011-07-18 @ 21:18:08
URL: http://pinkypanky.blogg.se/
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

Hej! Nu har jag dragit igång dagens blogg igen efter hundra års paus, hehe vore kul om du anmäler dig :)

2011-07-19 @ 12:34:14
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0