bUllShiiiettaah!

Hör ni ofta "snack" om andra bloggare eller hur deras bloggar ser ut?
Alltså egentligen så hör jag nästan varje dag om kissie, paow, Amir osv.. 

Hörde på jobbet idag att det va en bloggare som har två barn ( pojke o flicka)
Hon använder klänningar på pojken och döskallekläder på flickan för att hon själv
inte gillar när folk ser det som att tex. Killar ska arbeta,slita och får va smutsiga medans
tjejer har sjukt mycket krav på sig och är den som lagar mat.

Gör hon det inte värre för barnen?? Hon skriver dock i sin blogg att dom lär bli utstötta
pga hur dom ser ut men att hon själv inte klarar av pressen av hur tjejer och killar är uppdelade
över hur ska hon/han vara. Jag tycker det är rent bullshit, vad tycker ni?




...Anyway! För att komma tillbaka till om man hört snack om min blogg.
Jag vet själv att Kiruna är en liten stad och dom kompisarna man har kan sprida vidare saker
och helst när det kommer till sina egna åsikter, Nog hör jag att folk från stan pratar om vad
jag skrivit i min blogg, men struntar i det. Detta är min blogg, om texten jag skriver inte duger
så är det inte mitt problem ^^





Kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Hej! Följt din blogg ett bra tag nu och måste verkligen säga att du uttrycker dig otroligt bra =) Hoppas du vill följa min också på bloglovin...Kramar ha det bäst!!!!

2011-07-16 @ 17:11:50
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0