DAGENS FRÅGA!!






Jag själv förstår mig inte på folk som lixom förljer ens blogg och sedan så kommenterar
dom ett negativt inlägg, alla vi som fått en negativ kommentar och har blogg, samt då att
man kan kika på en IP-adress. Jag och min pojkvän började fundera då precis efter att jag
gått ned i vikt och bloggat som mest, "varför skriver dom sådär?, det är som att jag köper en
skiva eller godis som jag tycker är dålig/ äcklig och sedan säger jag fyfan va dålig
den är, men fortsätter med samma sak. 


eller vad tycker ni??
 Dagens fråga är ; Vad tycker ni om personer som skriver negativa kommentarer
TILL ANDRA!?



 


Kommentarer
Postat av: johanna

Gillar din header :P Gå gärna in på min fotoblogg www.Photohouse.blogg.se

Där finns min vardag,fotograferingar och filmer jag gjort.

Följa varandra via bloglovin?

2011-03-18 @ 14:02:04
URL: http://photohouse.blogg.se/
Postat av: eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

Alltså, har du inte fattat vad det är som de tjänar pengar på? Det är ju precis det där, de skriver inlägg ENBART för att skapa reaktioner, för att få folk att skriva skit och få folk att börja diskutera. Precis vad de vill.

2011-03-18 @ 14:10:21
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Asti

Korkaste.. snyggt ickeord.



Jag tycker att alla får ha en åsikt. De som skriver till Kissie om sådana kommentarer vill ju att hon ska börja ta sitt lilla förnuft till fånga.

Det är ju ganska bortblåst.

2011-03-23 @ 12:42:15
URL: http://kompulsiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0