Hjälp dom via en klickning-facebook!



 Vi alla vet vad som har hänt i Japan, Jag tycker att det är sjukt läskigt och hemskt.
ALLA som har facebook borde göra en liiiten klickning och ni hjälper dom bara över
att klicka på " jag kommer att delta ". Jag är med, Tänk om det vore just din familj
som låg bland dom döda kropparna och om det var du som letade efter sykon/mamma
/pappa/mormor osv.. Det hade inte varit lätt för dig, du hade velat ha hjälp.



Jag vill även tacka till "Joel" som skickar runt detta till folk :)



Kommentarer
Postat av: nyfiken

hur tror du att det klicket hjälper de drabbade i japan rent konkret?

2011-03-17 @ 21:46:35
Postat av: Anonym

SJUKT FIN BLOGG & DIN HEADER ÄR JU JÄTTEFIN!

skulle du kunna tänka dig att göra en header åt mig?

självklart får du länkningar isf ! :)

2011-03-17 @ 22:14:17
Postat av: moa

SJUKT FIN BLOGG & DIN HEADER ÄR JU JÄTTEFIN!

skulle du kunna tänka dig att göra en header åt mig?

självklart får du länkningar isf ! :)

2011-03-17 @ 22:14:45
URL: http://moadjurestal.devote.se
Postat av: Anonym

det där är fake den där gruppen kommer att byta namn till exempelvis " vi som gillar att ha sex med barn ". Det sånadär grupper går ut på så äreee sjukt många medlemmar

2011-03-28 @ 16:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0