MORNING FROM ME!



Som vanligt så har jag sovit rätt så dåligt, men det börjar bli en vana. Har en extrem längtan till
Mats känner jag, Men han kommer imorgon så har ju tur iallafall. Jag vaknar nog även tidigt för
att det är inställt i huvudet vilken tid jag ska vakna, jag hade egentligen iallafall sova till 11 egentligen,
men det fungerar inte med min skalle. Jag har fått mitt löshår! Morsan ska hämta ut det åt mig idag så
tänkte gå på stan och titta en bra hårfärg, antagligen så blir det att färga idag också, man ska ju inte
ha rent hår när man gör det och ska duscha idag, så lika bra att jag gör det när jag väl håller på.


Kommentarer
Postat av: mysan

söt du är :)

2011-03-10 @ 16:31:44
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0