It's not me, It's you and your own brain!

Ni får själv försöka förstå er in i rubriken "It's not me, It's you and your own brain"
men det första jag började tänka på när jag skapade denhär bilden va att egentligen när man tittar på läskiga saker är det inte själva (Tex.) thering-tjejen som skrämmer en, Utan jag tycker hon ser mer rolig ut egentligen.
Det som skrämmer en är mer det psykiska, Man vet inte vad som ska hända och därför blir det obekvämt.

är något som skrämmer en, eller som gör det att se dådär extra skumt ut.

♥MÖRKA FÄRGER gör dig obekväm pga du inte ser lika mycket och lika tydligt.






I min egna hjärna så tänker jag på att det är ett lik eller något slags skumt som tex kan vara från filmen
the unborn, Om ni har sett den?? Lite weird samtidigt som det blir så sjukt läskigt!





DET FINNS 2 GREJJOR MAN SKA TÄNKA PÅ FÖR ATT SKAPA EN LÄSKIG BILD

♥OTYDLIGA BILDER


Kommentarer
Postat av: lovisa

vad hittar du på denna onsdag?:)



Vill bara tipsa dig om en supertävling jag har! du har chans att vinna en VALFRI vara från www.brandsinfashion.com. du kan välja bland; badmode,skor,smycken,väskor,plånböcker,skjortor,shorts och MYCKET MER! av märken som chanel,dior, ed hardy mm.



Är du intresserad? klicka då här för att anmäla dig: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-04 @ 15:05:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Cool bild =)

2011-05-05 @ 07:52:48
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0