Hi New life!

Idag ska jag lägga mid tidigt så jag är pigg till imorgon!
Börjar klockan 10.00 med arbetsmiljö, 12.05 har vi Företagsekonomi och slutar med Multimedia från 13.15 - 14.50
Jag ska inte gå hem efter skolan som vanligtvis, Utan ska börja träna igen!
Har ett hemligt mål (har med utseende att göra) tills den dag jag ska besöka läkaren igen.
Kommer lägga upp en hel del frukt och tex tee eller kaffe istället för att leva bland dendär nyttiga ( icke nyttig ) naturgodis påsen! Jag har en gång i tiden klarat av 12 kilo på en månad så varför kan jag inte klara av ca 6 kilo på 2 veckor?! Jag ska fan kämpa så det ryker nu!!
Nu ska jag fortsätta på mitt Kost/Träning schema, go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0