JAG VAR/ÄR EN TÖNT!

Ser tillbaka på mig själv o mitt utseende när jag gick i 7an, Herregud! Jag, Joanna o Elin hade sett Första mean girls filmen, ni vet den med Lindsay Lohan!
AAAAAH VAD TÖÖÖNTIGT!!
Vi hade bestämt en viss klädsel för varje dag, alla skulle vara kaxiga och typ ba
"talk 2 my hand because my face don't understand"
GUD! Vågar knappt skriva dethär men göre iallafall.
Dock höll inte våra regler, Kanske två dagar men allt blev kaos och vi vågade aldrig vara kaxiga
för att vi var så små o ynkliga.
I skolan gick iaf jag rätt tyst och pratade väl med dom jag kände mig säker med, tex Joanna, Rebecka, Sandra osv.
Sedan på fritiden! DÅ JÄVLAR!!
Dansade, Typ hade teater osv...
Jag har alltid varit en tönt som har svårt med matte och kommer även förbli det, Peace!

Kommentarer
Postat av: joanna

Det var i sexan och det var bara du och jag som gjorde ett klädschema, det höll i kanske en två veckor! På tisdagar hade vi rosa, onsdag randigt och på fredag kjol.

2011-11-13 @ 22:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0