Nedräkning-Ground Zero!

24e åker vi, Nästa onsdag, Om en vecka! Tiden går för fort, New York kallar!
Är så sjukt taggad! Kommer fixa håret och naglarna där iallafall!
Antar att det blir mellanblond med olika slingor och även nytt löshår på det!
Ska köpa nya kläder och bara njuta av att jag slipper jobba Matte!
Kommer bli otroligt roligt, Vi åker ju dit ett gäng dvs.
Jag, Mamma, Brorsan, Mattias (morbror), Peter (morbror),
Linda (moster) och mommo o Markus (låtsasmoffa)

En läsare har frågat mig hur jag gör mina ögonbryn,
det skriver jag om imorgon!

Just nu, Sitter jag i bibloteket, Hade visst sovmorgon o jag kom föör tidigt!
Kan liksom aldrig komma prick i tid :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0