Wants Finest.se!

Vill blogga på finest.se egentligen! Men man måste tydligen vara myndig (suger) Blogg.se
är liksom sååå 2008! Fick lust att blogga där när jag la märke på att dessie hade sin blogg där.
Diggar hennes nya design som faa-aan! Hade liksom fått inspiration från henne och tänkt ba,
"skönt att snart skaffa blogg på ett annat ställe!"
Hade förberett en hemmagjord plåtningsdag o fått in dendär bilden om hur jag ville ha min blogg
på finest.se. Snacka besviken jag blev när man va tvungen att va född 1993!
Vill liskom blogga mer på det sättet som dom gör men tycker inte att blogg.se är så passande
på något sätt.. Vet ni någon finfin sida som inte är 2008?!
Typ vardag, "detta har jag på mig" osv...
Vill även göra om denna design men känner att jag inte riktigt har ork för det,
Vore najs om jag kunde göra mina bilder större via att ändra brädden på designen.
Nu när jag laddar upp bilder så är det 400 px. Jag vill ha 1000px!
BTW! DEHÄR OM KENZAS BLOGG!!

Tycker inte ni att det börjar bli lite tråkigt i hennes blogg?
Liksom, "här är jag, här är jag i bikini, här är jag på stan, här är jag o en bebis"

Förut diggade jag hennes blogg men nu är den liksom sådär lite "ego" av sig.
Dessie, Kissie och paow har ju liksom dendär stilen som vad dom gör,  har på sig osv..
på ett speciellt sätt, dom måste liksom inte ha bilder på sig själv i varje inlägg, som inlägget
i paows när hon visar från en fest bilder. Eller Dessies inlägg när hon ska fixa naglarna
Vad tycker ni? har jag rätt eller fel!? dela med er om eran åsikt!

Kommentarer
Postat av: rebeckajohanssson¤

dessie är inte 18, hon är född 94! :)

2011-10-15 @ 10:16:00
URL: http://rebeckajoo.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

hon bloggar väl för werun på nyheter24 och inte finest? :o

2011-10-17 @ 00:41:32
URL: http://starringjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0