ASKBOX-ANSWER!




Insändare: DenHemligaGrisenSlårTillIgen

Skriver/frågar: Vart vill du bor när du blir stor?

Svar: Jag har fortfarande ingen aning,ska läsa vidare senare, Men vet inte till vad! Ska klura på vad jag vill bli se ser jag vart jag flyttar, Men blir nog antingen Jönköping eller Umeå, o vart jag VILL bo.. Jadu? Stockoholm eller USA vore riktigt najs! :)


Insändare: Anonym

Skriver/frågar: Lite sexfrågor: 1. När förlorade du oskulden? 2.Hur många har du haft sex med? 3. Äter du p-piller,har du p-stav osv?.. 4. Vilken sorts kille tänder du på? Biffig,smal,mullig eller tjock kille?

Svar:
1. Oskulden förlorade jag när jag var 15 år, Stolt över att jag inte var en av dom vid 12/13!
2. Jadu, inte allt för många 1-5
3. Jag äter inte P-piller pga medecin till min epilepsi, har inte p-stav heller så kör skyddat med kondom!
4. Efter tiden har gått och allt möjligt har hänt så tänder jag inte på dendär killen som tycker att han är snygg, Jag vill känna att jag har en man så tänder på lite sådär mittemellanstor kille! :)


Insändare: Anonym som egentligen heter typ Frida? http://kayuki.blogg.se

Skriver/frågar: Saknar du mig megaskitmycket på jobbet!? Gillar kommentaren om ditt "bajshår" förresten (nedanför) . Skönt med så smarta läsare <3

Svar: Hahaha! Jaa visst har man skönt med läsare som tänker ÅT en :O jaa saknar dig medabajsskitmycket typ... Tråkigt att man inte har nå smarta FridaPysselIdéer :( Men tro mig... Varje gång jag sätter mig på toan så njuter jag av den härliga bilden på väggen :')

Insändare: Edwin

Skriver/frågar: Tar du den bakifrån? haha :)

Svar: Edwin!! Min släkt läser min blogg ju xD .. Men NEJ! För att vara brutalt ärlig! :)

Insändare: Edwin

Skriver/frågar: Har du haft slagsmål med någon på fest? :)

Svar: Nej har jag aldrig haft! Om det är så att det någon gång skulle bli något så är jag den som drar mig ur pga jag är där för att ha det roligt! :)

Insändare: Edwin

Skriver/frågar: Har du någonsin haft en lärare du vill ligga med? :)

Svar: Nej! Aldrig!! Har bara haft typ gubbar så...:(

Insändare: Felicia /ngn 98a?

Skriver/frågar: Hur känns de att ha löshår ?? Jag menar de kommer ju typ från hästens svans . euww typ precis ovanför röven så du sätter typ bajs i håret URS!!

Svar: Lite allmänbildning om löshår..Jag använder mig av thailändskt äkta människohår, och det känns väl inte så mycket... Lite klämmor som greppar fast i mitt vanliga hår bara... rätt skönt! :)

Insändare: EMMA'S http://eemma.se
Skriver/frågar: Vilka bloggar läser du?

Svar: Det varierar dag för dag, Men gillar Foki's, Dessie's, Paow's o Kissie's! Sedan läser jag även lite oregelbundet några från stan :)

Insändare: Jonas Samuelsson

Skriver/frågar: Vilken typ av tjejer tycker du om? ( väl detaljerat):)<3

Svar: Wuttah!? Alla borde veta för det första att jag är 110% Hetero (stavning).. Men om du menar typ gillar via personligheten så gillar jag inte kaxiga som försöker få ur sig en massa uppmärksamhet, och helst inte bland killar! HATAR SÅNA! Sedan tjejer som är så pass osäkra själv att dom måste typ blänga på en bara för att dom tydligen stör sig på mig, Varför? Don't know! I'm hot? Osså såna som sårar och som inte kan hålla fitt*n i styr.usch!

Insändare: Joakim

Skriver/frågar: Vad har du för intressen?

Svar: Har alltid haft foto och träning som första hand! Men nu har det ändrat sig mer mot bloggen, foto och att teckna! :) Ska dock börja med träningen snart igen! :)
Tack för att ni var med och frågade mig lite! Vinnaren skulle ha varit hon som frågade om mitt löshår,
men länken fungerade inte dit. Så det blir min bästaa jobbarkompis frida!
Klicka på bilden nedanför för att komma till Fridas blogg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar:

1. Oskulden förlorade jag när jag var 15 år, Stolt över att jag inte var en av dom vid 12/13!



guess ingen ville ha dig när du var 12/13?

2011-10-25 @ 01:05:04
Postat av: Anonym

"...tjejer som inte kan hålla fitt*n i styr" Hur menar du då?

2011-10-26 @ 11:29:00
Postat av: joanna

Du som skrev:

"1. Oskulden förlorade jag när jag var 15 år, Stolt över att jag inte var en av dom vid 12/13!



guess ingen ville ha dig när du var 12/13?"



Jo, för det är ju verkligen normalt att knulla när man är 12? Fan skärp dig!

2011-10-26 @ 17:26:04
URL: http://joannakauppi.blogg.se/
Postat av: Anonym

det beror ju helt på hur mogen man var,vissa kan ju (som antagligen du) suttit och lekt med dockor när du var 12/13) och fått mensen på sin 15-årsdag, medan de som var 12/13 och mognare,har fått mens och kanske betedde sig och hade samma åsikter som du har idag. dvs du idag= mig 13 år



in the end, du borde inte uttrycka dig så om ålder. det är ju helt upp till var och en. och för att man är yngre behöver det inte alls betyda grupptryck.

Det är ju som sagt, hur mogen och förberedd man är.

2011-10-26 @ 21:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0