DU STÖR DIG SJ!

Vet inte om man ser så bra men...
Allt började med att ngn fegis som vanligt -.- skrev in
" Guess what ingen ville ha dig när du var 12/13! "

Jag är väldigt van över att folk stör sig på mig eller att jag irriterar folk bara pga
att jag kanske går förbi som en normal människa.. Det roliga är att alla som skrev
in är faktiskt från stan.. När denna fegis skrev det så reagerade såklart min närmaste vän på
det och skrev tillbaka att det inte är normalt eller naturligt på ngt sätt vid den åldern!
JAG VET! Att många från stan har förlorat sin oskuld när dom va vid
den åldern, Men man behöver inte ens fundera på om det är rätt eller fel!

Alla har nog en "rätt/fel" skalle, Det är inte ok att ha sex i den åldern TYCKER JAG!
Jag börjar fundera om man en fått sin mens då..! Jag tror att alla inser att dom
kanske ändå ångrar sig, eller känner på något sätt att det inte va 110% rätt och att
de mesta va för att personen inte kunde säga "nej", Grupptryck eller nyfikenhet!
Jag tackar gud att jag va den som inte knullade innan jag fick cykeln!!



En till kommentar att svara på...
" Vad menar du med att inte kunna hålla fitt*n i styr? "
svar: Jag var själv väldigt förbannad den dagen.. men kan säga såhär att när jag
skriver det så menar jag antingen otrohet mot mina närmaste killkompisar eller tex att
jag har en kompis som ser mig blivit sårad,och som själv blivit sårad pga killen hållt på
med en annan samtidigt, Men när denna person fått det intrycket så gör hon samma sak tbx!
Fast att hon har en bästa vän som fallit i en depprimation, och som tillslut inte ser en
mening med livet pga allt som har hänt innan osv.. o samt att det är inblandat.
Lång text men förstår du vilket fel personen gjort??



Kommentarer
Postat av: Amanda Ds

vad är en depprimation?

2011-10-28 @ 14:39:00
URL: http://amandads.devote.se
Postat av: Amanda

Jag tänkte mer ifall det hette depression ;)

2011-10-28 @ 20:54:04
URL: http://amandads.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0