LIVRÄDDNING!

Sitter här med en kopp kaffe, en hårdmacka och mina grymt fula o random kläder
som jag hittat till livräddningen idag. Tänker inte spraya håret, Känns som att det händer
en olycka eller något sånt eftersom att jag är den personen som
är lyckad när det gäller ren klantighet oså...
Vi ska typ "råka" bränna ner någon och sedan ba " OMG!!! det va inte med fliiit"
o rädda någon ( Någon är en docka, tur va? )
Jaaa en massa sånt, Pappa villnog vara med me tanke på att han är SÅ COOL
när han är brandman och han är en modig man i sina bästa år! Men han får inte vara med!
DESSUTOM så har jag slarvat bort hans brandmans-övningsbrallor så han kan inte vara med!
Lite randombilder från tåget ...


" Min fina o söta moster, jag vet att du läser min blogg (a) <3"


"De var svårt att ta bilden, trodde jag skulle ramla till när det vinglade"










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0