ÖJÖJÖJ!!

Sov för länge, pratat i tele för länge och har varit ute(inne) för länge igår, typ?
Har slöat som bara den idag och igår, suttit hemma och chillat framför datorn för att
jag känner mig typ sjukt trött och har inte heller någon direkt matlust så är väl något
med energin att göra.. men senare hare vart mer utgång och tagit promenad, umgåts osåntdär.
Härligt med lov! Dock jobbar ju jag imorgon o på onsdag, kanske lördag också?
Men det är liksom bara att ta, Behöver pengar som ska sparas till new york!
Sedan så äre liksom no worried efter new york att jag är pank eftersom att jag fyller
år den veckan jag kommer hem, Helt jävla otroligt skönt!!



Nu ska jag duscha, Sedan fixa mig och laga mat med pappa.
Ikväll blire väl ännu en utgång! See yaa bitches!








Kommentarer
Postat av: S

Åh så vacker hår färg du har!! Vad använder du för färg/toning? Kraam

2011-10-31 @ 23:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0