RICH & EXPENSIVE?

Vi alla yngre som läser bloggar, Kollar på Hollywoodfruar och Desperate Housewifes på tv och lyssnar på parteyymusik dygnet runt osv... Tänker nog någon gång på frågan:
"Använder en rik person bara märkeskläder och det dyraste på hyllan?"

Jag börjar iallafall fundera.. Skillnaden när jag läser bloggar och tv är tex hollywoodfruar går alltid
finklädda eftersom att det är TV (Hänger ni med?), Medans bloggare visar av sin vardag i bilder.
Det är liksom bara "strike a pose" för att deras bild ska bli den bästa liksom o kanske göra ett inlägg
"Kolla vad jag fick i posten idaaaag!, 10000 kg lösögonfransar" ( JAA! från Kissies blogg )


Mitt skrivbord... Skrivordet är ärvt, mamma hade de när hon var liten,
Tavlorna på MM köpte jag någon gång i 7an, Lagerhaus-soptunnan, och
bilder på kära Lil Wayne, Har knappt betalat ett öre för detta och skrev ut
bilderna På Wayne i skolan.. Man kan ha det fint fast att det knappt kostar!

Nu var detta inredning men ni vet, ett exempel ;)

..Aaa ni fattar va, så Dagens fråga är!
"TROR DU ATT RIKA UTNYTTJAR SINA PENGAR BARA FÖR ATT DOM KAN?"

Ha en bra Fredag, Vi hörs!














Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha min soffa, ett skåp, köksbord och stolar är mina systrars gamla. Byrå och fåtölj från bumerang. Tv och tv-skåpet är min kompis familjs gamla. Så jag har väl inte heller lagt ut så mycket pengar på inredningen :)

2011-10-21 @ 16:13:38
URL: http://calatalo.blogg.se/
Postat av: Ek

Jag har bara dyra kläder och märkes saker. Lmao

2011-10-21 @ 19:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0