S-U-N-D-A-Y-.-

Söndag, Vaknade för ett tag sedan, Vill egentligen bara krypa ned under täcket igen men har
prov i Matte B  på tisdag och måste plugga, Vill verkligen få godkänt i det!!

Ska diska ( får 50 spänn för det ) och sedan kanske gå på macken här nedanför och köpa
en cola light! så ger dendär colan en puff på rööömpan till lite energi av siffror!


(Bild från gårdagen då jag fixade mig..Det röda tog jag bort sedan!)

Gårdagen!

Igår va en riktig vacker kväll.. Va med några kompisar och tittade på ett ställe och sedan så satt vi oss i en bil och åkte biltåg för en ängel som gick bort i tisdags.. Hemskt, Men ängeln kommer till ett bättre ställe..

Det var många som släppte ljusballonger för henne nere på lombiaparkeringen, vart jag då också var.

Sedan så skulle folk till Kyrkan, Eftersom att jag kände henne som barn och sedan aldrig haft riktigt "kontakt" med henne i äldre dagar så tänkte jag att det är nog bäst om dom närmaste till henne får vara ifred i kyrkan.

Så åkte iväg till Statiol och sedan så släppte dom av mig vid straanger.
Både vi var aströtta och kände inte för något annat än att typ vara tysta och titta film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0