SVAR PÅ KOMMENTAR

"Anonym" skrev in:

"hej, visste inte alls att du gått ner i vikt? :O hur mycket har du vägt som mest och när började du gå ner? Kram å tack för en bra blogg!"


SVAR: Mitt förhållande var såå sjukt avancerat i början, han ville egentligen ha min kompis som va mycket smalare än mig, men sedan när han blev "dissad" av henne så gick han till mig, (jag hade dåligt självförtroende) så dum som jag var så accepterade jag honom in i mitt liv men tänkte sedan
"hallå! Kanske måste gå ned i vikt lite för att han ska gilla mig påriktigt"

Jag var SÅ bestämd eftersom att jag verkligen gillade honom.
Gick till gymmet 6 dagar i veckan, Käkade nästan ingenting osv...
(dumt av mig) Eftersom att man verkligen mår dåligt av det och är så rädd
att falla tillbaka på samma vikt och ställe som man var innan.
Den månaden gick jag ned 12 kilo. Sedan la jag nästan av med kondition och tränade mest med fria vikter
då jag med längden förlorade 13 kilo till...
Så från början vägde jag 90 kilo, gick ned till 65 på några månader.
OBS! Inget rekommenderas, man mår psykiskt dåligt i slutet!














Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är världens vackraste och har alltid varit det!

Så fint inre och yttre <3 <3 <3

2011-10-20 @ 15:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0