Today is thursday(?)

Today is the day, and it looks like this:
Sjuk (suck) jag som skulle göra mig fin idag! Mamma ringde typ 06.30 för att väcka mig,
Då jag låter som värsta perversa gubben typ " hallååååh, jaaaah" och hon ba "är du sjuk"
"Vet inte, jätteont i halsen" osv.. Så jag fick stanna hemma idag.
Ska nog iallafall gå på
Landströms idag, Vi hade som planerat att gå ut och äta med mina nya låtsassyskon oså..
Har tagit medecinen och någon asbra halstablett som heter "zyox" Kännes bättre efter den!

HALLOWEEN, I KNOW WHAT I'M GOIND 2 WEAR!

Någon av dessa kläder ska jag vara, Varför man inte ser så bra är för att jag inte
ska avslöja vart dom kommer ifrån, går på ca 200-300 kronor. Men jag tycker det är värt!
Ska vara med Joanna och Rebecka, samt några andra på halloween!
Good 4 my brain right now!
DAGENS FRÅGA
VAD SKA DU BÄRA PÅ HALLOWEEN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0