COME AS U ARE!

New York! New York!
Empire state building, Frihetsgudinnan, Central Park, China Town!!
Shiiit va jag taggar! Ska gå på dedär caféet central perk i serien "vänner"..¨
BTW!! Ska färga blont och fixa håret när jag är där, Mommo ger det till mig som
en födelsedagpresent, Sedan så skulle jag eg köpa en Iphone där också, men det betalar ju mamma när vi kommer hem. Det kommer bli såå grymt! Försöker leta konserter osånt..
Ska växla 4000 svenska kronor till dollar och shoppa på!
Dollarn är väl uppe vid ca 6 eller 7 nu, Så ska växla pengar här i veckan med mamma!
Har du varit i New York? Isf vad borde man VERKLIGEN göra?












Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Man kan se i ett klipp på youtube på att cafét i vänner plockas ner, att de är kulisser, men är ju jävligt coolt om dom byggt upp något liknande just där :-)



Jag hade nog gått å kollat på carrie bradshaws bostadsområde om jag hade åkt dit, de hade varit jävligt coolt å se :-)

2011-10-23 @ 19:00:40
URL: http://starringjohanna.blogg.se/
Postat av: Josefine

top of the rock, du åker upp med en hiss och har utsikt över new york med cantral park mm. mycket mindre kö an Empire State och blir jätte fina bilder, 5th avenue med alla shopping ställer, times square tror det var några av de viktigaste sakerna :)

2011-10-23 @ 19:42:39
URL: http://lifetimeexperience.blogg.se/
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

har du haft en bra helg? :)

2011-10-23 @ 20:32:33
URL: http://shoemania.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0