Vill verkligen flytta!

Ni alla vet att jag har bluddrat och pluddrat om flytt. Inte trivs jag i stan, har gjort det förut men på dom senaste två åren har jag kännt dendär känsla av att spy i stan!
Men dom senaste 10 månaderna har ändå varit värst...
Som tex när jag varit i luleå o hälsat på o kommer med tåget, När jag ser gruvan från fönstret känns det som en sten i magen och att jag egentligen bara hade velat blunda och sedan vakna när jag fyllt 18 år
SKA DET KÄNNAS SÅ NÄR MAN KOMMER TILL SIN HEMSTAD?!
Känns så deppigt och ensamt här. Jag vill bara bort från stan, flytta till en lite större stad, Vilken spelar
egentligen ingen roll, Någon stad som har media programet så slipper jag bryta av min utbildning helt.
Men ni vet..Känns alltid så bra när jag åker härifrån, Då är det riktig lycka!
Är spyless på min skola också, Känns inte tungt att gå till skolan men liksom bara tanken av att öppna dörrarna till den byggnaden och sedan tänka "här måste jag vara i 1 och ett halv år till" får mig nästan att kräkas!
Det hade varit bra om en viss målsman hade gett sig in i min hjärna och känna efter hur jag mår,
Inte fan hjälper det att ta kontakt med en viss mentor, För allt annat är ju ändå helt fuckat!
Blir så sjukt arg och ledsen när dom vägrar se det från min sida, Hoff!










Kommentarer
Postat av: mikaela eliasson

fattar hur du menar, jag flyttade ju förra året för jag vart så leds. dock flyttade jag till en stad med dåligt boende. Så flyttade hem igen :/

2011-10-23 @ 13:39:48
URL: http://alfhildamikaela.devote.se
Postat av: JOHANNA

marknadsmedia är ju ett program som bara kiruna har så hade blivit rätt svårt att byta till en annan stad då medieprogrammet å MM inte är samma sak :/



Det förklara iallafall syven för mig när jag var osäker på MM lr medieprogrammet i luleå

2011-10-23 @ 13:45:50
URL: http://starringjohanna.blogg.se/
Postat av: JENNIFER EKBERG - Mode, design & vardag ♥

Fin blogg, allt bra ?

2011-10-23 @ 15:32:04
URL: http://jauui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0