Känslan i en kopiator!

Scana sig själv.. Det gör jag dagligen efter att jag börjat på MM,
 Är bara få reda på en kod och sedan jävlar äre bara trycka sig själv mot dendär apparaten,
Gillar mest den som skriver ut på papper, för då behöver man inte ligga tryckt mot makinen i typ 5 minuter ( Vilket man måste med fotoscanen )





(För den coola MM,skrivaren som fåre på papper)

1: Slå in koden och välj inställningar på hurdant papper du ska ha o storlek.

2: Öpnna luckan och leta reda på den gröna knappen INNAN du lagt in skallen.

3: Lägg in huvudet och gör en riktigt ful min, Tryck ned luckan och tillsist tryck på knappen.

(För den långsamma fotoscanen)

1: Logga in på datorn och öppna Photoshop, Tryck sedan på "Infoga" som finns i fältet

2: Välj hurdant papper du ska ha och vad det är du vill scana

3: Håll musen redo på knappen "scan", Öppna luckan och lägg in ditt ansikte

4: Stäng luckan och tryck på knappen "scan", Väntetid 5 min........

Det var allt, Jag vet jag är proffs i att scana!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0