Svar på kommentar!







 1a: " Ingen idé att bry sig om dom ger bitchblickar, Dom är oftast osäkra på sig själv :)"


Mitt svar: Det tror jag också för att vara helt ärlig! Det vet nog alla att dom egentligen har dålig självkänsla eller ngt sånt och måste lägga ned sina (i detta fall) blickar, för att försöka få någon annan må dåligare.

2a: "haha ofta du fick bitchblickar för att du hade sånna kläder? tror jag knappast XD"

Mitt svar: " haha, jag vet! Skrattretande och vet inte vad dom störde sig på egentligen, för hålla?? Är pyjamasbrallor och converse samt en otroligt orange jacka snyggt att bära? NEJ! Alla där borta var bättre klädd än mig ( och snyggare) Tror vad du vill men det är iallafall sant, går inte runt o ljuger direkt över något negativt!





 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0