Vill äta upp boken!

Asså seriöst! 71 sidor att plugga till, Man baa yeeeay! Har tagit lite bilder från min fina acer-webcam.
Första till vänster hade jag lust att käka upp pennan,
till höger försökte jag va en bitch från tv som
gör reklam för denna GOOD WILL bok som jag då ska försöka visa
med ett leende " yääh you are worth it " dvs eg SLAVARBETE!

Den nedre bilden var bara allmänt ful och den neddersta åt höger så säger jag bara,
Allt slutar med att man käkar upp grejjerna! Yiepp, thats life!
Nåååjooo.... Kan berätta att good will låter som att det ska va en engelskabok men är
egentligen till ekonomiförsäljning eller vad det heter... Har inte riktigt koll på namn o ämnen..
Men aaah, DET SUGER!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0