When "sad" goes 2 "angry"


Brukar aldrig skriva ned känslor osv.. i bloggen. Aldrig faktiskt! Så känns konstigt att skriva detta inlägg eftersom att det faktiskt är om något helt annat än vad jag annars brukar blogga om.

Kan börja med att jag inte mår bra! Jag vet själv inte riktiga 100 över vad det är som gör all sorg till ilska och tvärtom. Jag är annars glad o positiv i allt jag gör, Men nu ändras allt till att jag hellre är arg eller ledsen. Vill inte visa det och gör det inte heller. Men trodde att allt bara var en "period" från början, Men när det håller på en "överdriven period" så blire bara värre. Tänkte kanske åka bort från stan ihelg till André.
Han är den ända jag saknar just nu ( chilla! som en vän ) och måste verkligen bort från denna äckliga lilla stad.
´
Hoppas varje dag att det ska bli bättre men när de inte blir det så blir det värre, o när man inte har någon i denna stad å prata med, Så blir allt värre! You die young in this town!



Ser att det är mer besökare än vad det är i min facebookgrupp.
Klicka på bilden för att komma till gruppen "amandaberggrens.blogg.se"














 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0