Lyxeet!

Dagen startade med att jag åt frukost, gick till hjampis och tittade en grejj med Mats och sedan gick på kicks och köpte vax och grafitti-nagellack. Efter det gick vi hem till mig och käkade lite godis och så sedan väntade vi ett tag och gick på gymmet och tränade.. Assköönt och bäästa stället om man ska träna ordentligt! Sedan gick jag hem och duschade och åt lite mat, Gjorde en sallad med gurka,krispsallat och skinka (samt kryddor). Va extra gott eftersom att jag va såå förbannat hungrig. Nu sitter jag här och bloggar medans Mats diska.. Måste jue erkänna att jag ville hjälpa till (vilket jag även sa) Men han vägrade ge sig.. Han skulle verkligen diska själv! LYX om inte annat ;D Nu ska jag titta efter good songs och sedan göra ännu ett till inlägg innan jag går bort från datorn ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0