sjuk -.-





Joo mitt lilla kryp Albin har smitta mig med förkyldning så är hemma idag. Tur att man har No,n och matten här eftersom det är 3 veckor kvar till nationella provet i matte. Vet ju själv vad jag ska plugga på som tur är. Ska snart hoppa i duschen och göra mig lite fräschare, har kallsvettats hela natten så inte kul heller när ens kille kommer på besök också ser man helt flottig ut och dessutom luktar ;S,

Det måste vara något fel på mig, ritar precis HELA tiden nu, Två har jag hängt upp och en har jag gett till min lillebrorsa Albin. Men nu ska jag iallafall ta en varm dusch och sedan vila lite så att man någon gång blir frisk. ... Hoppas jag inte smittar älsklingen Mats med förkyldningen iallafall. hade varit astråkigt och däremot också inte bra för hans tränings schema som han har börjat med. Men vi hörs (:

AmandaBerggren <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0