tvätta,städa mm

Har inte gjort något speciellt alls idag, Har städat, diskat tvättat 3 IKEA-påsar och bara chillat typ. allt har varit sjukt jobbigt på något sätt.. Kanske för att de är tråkigt XD Snart blire iaf att kolla på parlamentet och sedan att lägga sig i bädden. Har inget annat för mig just nu och imorrn så blire träning på nya steg!
TAGGAD! Ska fråga om Joanna vill hänga med och ta ett pass, men hon ska säkert knalla dit med Johan så jag antar att jag får gå själv, Men det är jue helt klart lugnt ;)
Men måste skaffa en polare att träna med så DU! Som är intresserad av styrke och kondition!
Söker en polare att börja träna med, Följ med och maila mig eller något om du har lust att bli min nya trainingsbuddy ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0