2011-11-03

Jag vill ha sommar, semester och ba chilla som fan! Njuter av lovet nu och jobbar inte förrän 19e November igen.Ska bli mer än grymt härligt att fa bort från stan, till ett annat land, En annan kontinent och bara softa!
Pappa, jag o brorsan åker även bort i Februari (vad jag tror) till kanarieöarna, Vara där typ 8 dagar med
all inclusive, Pappa ville dock inte att det skulle vara kallt på kvällarna (vilket det är i februari) så kanske blir att man åker i sommar, Men då blire ju 2 utomlandsresor på en sommar! (Y) Jag ska nämlingen åka till ett fett place med någon kompis 4 the first time!


Kommentarer
Postat av: Anonym

:) Låter jättekul :)

2011-11-03 @ 15:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0