3 LASHES!

Sminkar mig, Idag använder jag 3 STYCKEN lösögonfransar på mig och framhäver mina blåg ögon med en rätt färg på ögonskuggan! Om man har blå ögon ska man ju helst använda lite brons-guld-brun färg! :D
Det ni ska tänka på är att lägga dom rätt på både sidorna, Jag använde mig av 2 gamla lösögonfransar
och ett pack som var nytt! Oftast är dom ganla kortare och fylligare eftersom att dom är användna!
Tänk även på att lägga lim på BÅDE lösögonfransfästet och lite vid eyelinersträcket så blire en
perfekt hållning på fransarna! Nu ska jag spendera en rolig fredag, kanske kommer en bild när
jag är helt färdig med allt! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt snyggt!

2011-11-05 @ 14:48:35
Postat av: Anonym

Du har as fina ögonbryn. Hur gör du dom!?:)

2011-11-06 @ 17:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0