Desperat sökande!

Vill komma in i Luleå, Klarar verkligen inte av stan, Visst finns det få personer
som alltid är där för mig, men de flesta borde ta sig!
Folk säger att det är onödigt och samma sak där som i stan, Men nej..
När mamma sa till mig att jag kunde flytta dit eftersom att hon förstod mig, så var
det en sten som lättade från magen, Har ALDRIG i mitt liv vart med om en sådan lättnad.
Så det måste ha betytt något, Det betyder att hon förstår mig,

Somsagt så hörde jag av mig till syon, Men hoppas otroligt mycket att kursplanen passar in.
Annars tänker jag höra om en annan linje, Tex Teknik.
Självklart vill jag helst ha Media, Men jag bryr mig bara om högskolan och räknar inte så mycket
med gymnasiet, så för min del spelar det ingen roll.
Bara jag liksom tar studenten o pluggar klart det
viktigaste, Om det går som det ska så kommer jag sakna er i stan, Adam o Joanna samt
mina awesome lärare!!






Kommentarer
Postat av: JOHANNA

luleå är ju också en liten stad så alla vet ju vem alla är där med, ryktespridning finns ju överallt med, spec där när de är ganska litet. hade jag varit du hade jag satsat på något större, typ göteborg eller sthlm eller nått, om du verkligen är less på hur det är i denhär stan! :)

2011-11-12 @ 15:44:02
URL: http://starringjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med. om du ändå ska flytta så flytta någon annan stans!

Sen finns det överallt! Det är ändå rätt lamt med sånt i kiruna om man jämnför med andra städer helt klart.. Då blir de till en helt annan nivå..värre.

Kommer antagligen kännas skönt i början men så fort man lär känna mer o mer händer samma sak!

De gäller bara att stå på sig och skit i det ! Men de verkar du inte så bra på... Du låter dom vinna ju!!

2011-11-14 @ 10:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0