Hjärnfonden!

Som ni kanske vet så har jag epilepsi, Min gammelmormor hade det som ung och hon har även varit med om en stroke, Turen som var är hon ändå i liv fortfarande.

Men det finns andra i min omgivning, Man kan ha (bild):
och andra diagnoser..

Mitt projekt ska handla om detta, Jag har valt det eftersom att jag har det i min släkt.
Dessutom tycker jag att mycket har en koppling till mobbning, tex:
♥Ätstörning är en diagnos, Kan vara inblandad mobbning.

87% går till forskningstöd, information och opinionsutbildning
11% går till insamlingarbete
2% går till administration
Tips till 3ornas UF
Stöd något påvägen som kan rädda liv..


KLICKA ER IN HÄR:
http://www.hjarnfonden.se/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0