I look up 2 the sky!

Allt dehär med future är kanske inte det viktigast man behöver tänka på just nu,
Har ju mina idéer osv, som man kan utgå ifrån vid nödfall. Men är dock fortfarande
inne på dedär med Skövde, Om dom har ett Mediaprogram så lär jag plugga där,

Funderar även på någon slags designhögskola eller ngt, om man ens vågar det!
Bloggen gör en stor sak, Jag får mer o mer besökare per dag dvs att en vacker dag
KANSKE den bli stor, Vem vet egentligen?
Det viktigaste är nog att jag ser framåt i tiden, Jag ser min framtid som ett stort steg till
något helt nytt, Vilket är awesome! Har mycket smarta idéer ( berättar det dock ej )

Somsagt så lämnar jag alla känslor jag hade för dendär killen, Börjar ett nytt liv med fokus
på mig själv och mina betyg, Ska uppnå dendär okända drömmen! :)


Kommentarer
Postat av: Louise

fin blogg du har! allt bra med dig?:-)

2011-11-10 @ 12:04:17
URL: http://louil.blogg.se/
Postat av: 0livia

Hej, du har en jätte fin blogg och design!

gör du din design själv?



Följa varann på bloglovin?=)

ha en bra dag!

2011-11-10 @ 12:31:40
URL: http://0liviasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0