Jorden går under!

Snön borde väl ha kommit snart egentligen? Här i Kiruna sitter man o väntar som ett psyk på att det ska komma någon flinga från marken, Dom har lovat regn och lite snöblandat tills på typ måndag, Just nu är det grått o dimma.

Man blir ju deprimerad! Vad som än händer i sim omgivning blir dubbelt så jobbigt, jaa Jobbigt!



Dehär med att bo i en liten stad, vart alla snackar, alla går på grupptryck för att inte bli lämnad ensamma...
Jag hatar det, Är inte ensam om det hellre, men tex, Hur många är det som tagit självmord i stan på sista tiden?
Hur många är det som håller det dåliga inne i sig själv? Jag är en av dom iaf..

Man nöts verkligen ner i stan, Ska flytta, ska lämna stan en vacker dag!










Kommentarer
Postat av: Carro

Min älskade gumman, håll inte saker inom dig. Prata o få ur dig det, jag lovar att det känns mycket bättre. Jag vet har inte heller mått bra. Du kan alltid prata med mamma och pappa, jag lovar dig det. Men förstår om det känns jobbigt att prata med dom. Jag finns här för dig och du kan prata med mig närsomhelst, det är bara o ringa. När jag kommer upp vill jag umgås med dig, saknar dig och älskar dig. Du är världens finaste och har ett hjärta av GULD!!! Puss o kram/Faster

2011-11-04 @ 11:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0