Letar Lägenhet!

Mediaprogramet var nästan ett klart NEJ! Men däremot sa hon att samhälls kunde fungera isånnafall!
Så blir nog det, Håller på fixa o trixa med lägenheter just nu, Tittar vad som finns osv..
Ska prata lite mera med syon om denna linje och ska även ta hem papper osv till mamma.
Slutar efter jul på Marknads Media, Det är då jag har gjort klart de flesta av mina kurser, som tex matte och multi media.
Så det blir perfekt! Sedan detdär om retoriken orkar jag inte gå in på så mycket eftersom att jag dragit en funderare innan om jag ska sluta den kursen. Ser ju senare, Just nu är det kursplanen osv.. som är viktigast!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tips om du inte kan börja någon gymnasie linje är att börja på folkhögskola så kan du läsa in gymnasie betygen som du behöver för att ha ett godkänt gymnasie betyg. kram

2011-11-15 @ 18:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0