HARD DAY! :/

Frågan i det hela är varför man måste börja skolan klockan 8.00? Seriöst!!
De flesta tjejer iaf ..kliver upp klockan 06.00 för att hinna till skolan, Matte B ska ju såklart också
vara direkt klockan 08 på morgonen och vidare i ca 2 timmar..
Bara efter den lektionen så
känner man sig yr och lider av siffrorkoma! Dessutom var denna tisdagen inte som dom andra..
Vi hade MATTEPROV! Inte nog med det.. vi dansade även afrikansk dans på gympan...
Vilket tränade sjukt mycket rygg och rumpa! BTW! De ska bli min nya träning!


Ajaah, Nu ska jag fixa mitt rum, SER FÖRTÄÄÄSKIGT UT!
O sedan ska jag packa och dra mig till min far så man får ha lite frirum (?) ..
Äsch, bloggar senare igen ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0