Landströms,NY & Thanks!

Hemma från Landströms, Var gott! Tog någon lammbiff eller ngt sånt och efterrätt som va varm
chokladkaka med glass,kolasås och bär. Tycker jag förtjänar det efter en sådan sjuk dag.
Dessutom åt jag typ bara frukost vid 09.00.
Kallar det vardagslyx, Lika bra oavsett hur man mår!

Snart är det helg!! och det är mindre än en månad kvar tills jag far till New York!
Fick en överraskning av mamma:
"Amanda, jag köper en Iphone när vi kommer hem till Sverige igen så får du den som en födelsedagspresent. Då kan du ju köpa mycket mer roliga kläder och skor för pengarna" Jag baa OM F G! :')



Ser mycket mer fram emot New York nu!!

btw! Ska försöka va lite mer positiv när jag skriver på bloggen, hela min släkt
får ju en tår i ögat när dom läser att jag mår piss! :/



Sedan vill jag tacka Desiree (Dessie) Nilsson och Erik Kangas ÄNNU EN GÅNG!
Smsen, samtalet och videon va de finaste pålänge ska ni veta! ♥


Kommentarer
Postat av: Moster

Finns alltid, alllltid här för dig!! Så vad de än är kom till mig! :-) love u alot !!! / puss/kram !

2011-10-23 @ 10:51:15
Postat av: Anonym

/moster

2011-10-23 @ 10:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0