NU har ni chansen!

Jag vet att det finns folk som stör sig oändligt mycket på mig, jaa så mycket att dom måste sitta o leta fram inlägg o fel i min blogg så att dom verkligen kan försöka få ned en på botten.
JAG VET! Jag gör ingen illa, jag pratar inte skit, jag lever i mitt egna!
Stör ni er verkligen på att jag går omkring i skolan och sköter min utbildning!? För vad ska jag göra? jag kör på min utbildning och sedan drar jag. Ni vet inte ett skit om mig och den jag är men dom jag känner tycker iaf om mig, för dom vågar ge en chans o dom går inte på grupptryck! Jag FATTAR SERIÖST INTE!
Nää jag drar! Somsagt det bor bara skitfolk här som sprider rykten heeela jävla tiden och jag orkar inte ta ett piss längre, Jag kan beskriva min dag om ni så vill det! Jag går till skolan, jobbar och sedan umgås jag med någon jag gillar! Såå vafan ska jag göra?! Ni läser min blogg,
skicka en anonym kommentar som vanligt och säg vad det är EGENTLIGEN ni stör er på!
Era barnsliga och uppfostrade ungjävlar!! Kommentera nedanför..












Kommentarer
Postat av: daniella

lägg inte onödig energi på att bry dig vad alla tycker.. vi bor i kiruna, vänj dig :)



du vet själv sanningen, det är huvudsaken !

2011-10-30 @ 16:08:08
URL: http://endastella.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

Bor man i en liten stad är rykten och sånt ganska givet, spelar ingen roll om man så flyttar till luleå/piteå osv för det finns där med. Jag tror det händer alla då & då, men gör inte så stor grej av det.



Det finns alltid folk som kommer att störa sig på en, och oftast är det pga fördommar & saker som hört, och det är orättvist att folk dömmer en på det sättet men det är så det är. För typ alla. Det är bara att vänja sig.. tyvärr!

2011-10-30 @ 16:21:13
URL: http://starringjohanna.blogg.se/
Postat av: joanna

Du lägger för mycket fokus på dom här människorna. När du tar upp det gång på gång och låter dom ta plats i ditt liv, låter du bara dom få som dom vill. Och inte bara det, du mår själv dåligt av det. Ta till dig all positiv och konstruktiv kritik, och bry dig inte om meningslösa kommentarer som du vet är skrivna av bitterfittor. Dom är bara arga för att dom inte har det liv dom egentligen vill ha.

2011-10-30 @ 16:50:15
URL: http://joannakauppi.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

sv: Fattar att det är jobbigt och det är ju absolut INTE okej, men det är ju bara idioter som sysslar med sånt och då måste man ju tänka att.. bryr man sig verkligen vad idioter tycker om en? Jag vill inte att sånna människor som betèr sig så ens ska gilla mig.



Jag får tillexempel ofta höra att jag är fjortis osv grundat på mitt utseende och jag hatar det också, men jag kan nöja mig med tanken att jag inte behöver trycka ner andra för att vara nöjd med mig själv iallafall!

2011-10-30 @ 21:22:07
URL: http://starringjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

är de så att alla skriver i caps?

2011-10-31 @ 00:29:33
Postat av: CH

ingenting :D ! Stör mig inte på något.

2011-10-31 @ 22:08:38
Postat av: Anonym

Du skriver typ ett sånt här inlägg i veckan? Folk stör sig på folk. Alltid stör man sig på någon, det gör väl ALLA. Du stör dig på någon,någon stör sig på dig. Så är de bara =)

Du överdriver en aning. För att du tror att folk stör sig så jävla mycket? Lugna dig.. Du är inte störst bäst o vackrast :) Bara folk som känner så känner att alla "stör sig" på dom. Tagga ner!

2011-11-02 @ 16:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0