Sålänge som du hoppas!

Kränkningar osv.. Vill bara säga att det är ingen idé att DU trycker ned någon..
Varken mig, Mina vänner, Min familj, Min stad, Mitt land, Min jorld, Min värld..
För ingen lyssnar, Alla vet att DU är svag, för att få energi, Måste DU suga ur
energi från någon annan. För att DU känner DIG lite sämre, oavsett utsida eller insida,
Måste som stjälas någon annans för att få det finare för DIG själv.
DU är inte bättre, DU är patetisk och egoistisk som måste göra detta.
DU förtjänar ingen bra person i ditt liv, bara för att DU själv är dålig.
DU kommer inte få någon bättre för att alla andra ser den verkliga DU!



Denna text är till för att du som mobbar, retar, kränker osv..
ska veta att inget blir bättre, alla lär se ens svaghet, Oavsett om det är
blickar, slag eller ord så ser jag en svaghet.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0