Softischfredag!

Softfredag, Längesedan man hade en sådan.. Eller jaa när jag va i luleå men
sällan man sitter med sin far och tittar på Idol, Jag gillare! Skönt att bara vara hemma
och känna dendär helgkänslan. Men imorgon blire lite mer umgänge av det hela iaf!
Idag har jag verkligen njutit av min sista onyttiga helg, Hamburgare o pommes samt godis
från statiol. Pappa betalade så ni tror inte jag va typ asglad men en tår i ögat ( :') )
Ska träna som ett psyk till Julafton! Eller jaa.. äta bra iallafall och försöka promenera
eftersom att jag inte har ett gymkort ännu, Funderar på skolgymmet men somsagt så äre lite
ofräscht där, men dom har dock böcker och fria vikter, Vilket jag behöver!
Jaajaa, detdär får jag sova på! Ha en najs Fredag!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0