Plz, god why?

Finner ingen lycka, Inte gjort det pålänge. Det värsta är att jag inte vet varför jag inte kan finna
den lyckan som jag borde, Jag är tacksam över att tex Tobbe och Adam är där för mig,
Det är dom enda jag kan snacka rakt ut till,
utan att känna press att det inte skulle vara okej
att det inte skulle kännas okej.
Dom säger aldrig " Det ordnar sig!" För dom förstår mig.
Vet inte vad jag ska göra just nu.. Vet inte vad jag vill.. Vet bara att allt jag tänker känns inte ok.
Är jag sjuk? Är jag konstig? Vad ska jag göra?

Finns bara en person jag kan berätta sanningen om hur jag mår innerst inne.
Kontaktar han när jag mår som sämst.
Trodde först att det var problemen det va fel på, så jag lämnade problemen åt sidan,
men nu vet jag att det inte hjälper.. Vad gör man när folk gör glada uppdateringar
"Lyckan är livet!" Så finner man själv inte någon?
(OBS! Dethär är min blogg, skriver hur privat jag än vill!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0