Våga säga en egen åsikt!



Det jag aldrig förstått mig på är folk som inte kan säga sin egna åsikt är grupp!
Jag har levt med min bästa kompis sedan jag va liten och vi har olika åsikter, helt klart!

Samma sak är det i grupp. När våran klass sitter med oss så håller ju inte vi med för
att passa in.. Det är bland det värsta man kan göra, göra ngt värre för sig själv och visa
sin falskhet vanligen... Samma gäller grupptryck! Liksom om det är så att 3 stycken har
en klädstil, den fjärde tycker att det är så sjuk ful stil men väljer ändå att gå likadant,
BARA FÖR ATT LIKSOM!!

Vad tycker ni? Känner ni ngn gång som jag att när man går förbi
 eller ser en grupp/klass som tycker samma sak o fakeskrattar.

Åk till H- EL VEETET med er säger jag baah!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0