Luleå hade då vart nå!

Har börjat fundera en hel del, trots att jag inte får så vill jag flytta. Man märker direkt att det finns bättre folk på andra ställen, Inte bara i delar av norbotten utan söderut också. Men har ju bekanta i tex Luleå som är där för mig fast att jag inte ens bor i Luleå eller att vi inte är så tajta. Men så fort man snacka med tex AmandaH eller ngn... så blir de bättre, Luleå är fint, Luleå har vissa sämre folk o vissa bättre folk. Men här i kiruna blir man bara sviken av alla.
Alla står o grubblar om ngt negativt man gjort innan och som man själv har gått vidare med, Medans alla andra kan skylla på att " det va säkert hon som gjorde det! " osså får man ett falskt rykte om det. INGEN är mer less än mig på sånt!
Det är bara en sak jag vill! Jag vill flytta, börja om mitt liv på nytt, sluta känna av pressen av att folk snacka bakom ryggen om något son hänt för ett år sedan, o framför allt. Börja trivas i mig själv. För nog fan mår jag piss!
(Frånomed nu ska jag inte skriva känslor på bloggen)

Kommentarer
Postat av: Amanda Hallden

gumman jag finns alltid för dig, även fast vi inte är astajta så är vi ändå väldigt bra vänner, om du vill så kan vi träffas nån helg och bara vara. bara umgås o tare lugnt, så du får komma bort från allt! <3

2011-09-05 @ 13:11:47
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR;det är bra :)

2011-09-07 @ 08:06:15
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0