Ett till svar..

Svaret räckte inte men tänkte fortsätta svara ;)

Jag tänker vara ärlig på den frågan också!

Jag styrde över eller vad man ska säga, Jag käkade oftast aldrig

kolhydrater dvs, pasta, potatis osv..

Dålig frukost ; Jag kunde äta ytterst lite till frukost dvs, Hårdmacka o vatten.

hyfsad lunch ; Lunchen såg ut som en vanlig lunch med sallad och kanske kyckling,

Kort middag ; middagen var hemma med familjen då jag drack vatten och inte för mycket mat,

Man måste komma ihåg att träna varje dag, ungefär som jag gjorde. 5 DAGAR i veckan.

Tungt men jag visste alltid i min skalle " två vilodagar " , " 1000 kalorier per dag " " Mycket kaffe "

 

Kopiera INTE helt av utan gör en liten egen lista istället!

Risken finns att du går nedåt för fort och att huden inte hinner med!

 

DET BÄSTA TIPSET!!

Att dricka kaffe på morgonen till frukosten!

Förklaring;

Matsmältningen kommer igång mycket bättre, Förbränner mer!

STARK MAT!

Förbränner mera när du äter stark mat än naturlig mat med vanligt salt!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du uppmuntrar folk till att leva som anorektiker, hur tänker du egentligen?

2010-12-13 @ 18:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0