Tips på en fettsnål maträtt!



TIPSET!

KORV:
för det första så innehåller falukorv rätt så mycket fett, och eftersom att jag hade
korv i denhär maträtten så tar jag för det första inget margarin när jag steker det.
Efter jag stekt korven så lägger jag på den på ett fat med hushållpapper på, så att det kan fettet rinna av sig på pappret. ( smakar ingen skillnad trots att det är en stor ändring )

ÄGG: steker jag efter korven så att inte äggen fastnar lika lätt, gör en äggröra av det och kryddar.

SALLAD: vanlig sallad med rödlök, röd o grön paprika, tomat och gurka. För att göra det liiite godare så brukar jag sätta en krydda på, Man kan nästan ta vad som helst. I denna använde jag lite salt och chili.


Det är lätt att ta bort små saker som knappt märks, dessutom så undviker man kolhydraterna men får samtidigt en ortoligt bra och god måltid. Jag känner min inte mätt efter detta men istället lägger jag på en banan och dricker mycket vatten. Det hjälper :)


Kommentarer
Postat av: Ella

As fin blogg!!!!!!! Föjer denna nu;)

2011-02-26 @ 10:37:36
URL: http://ellasjodin.blogg.se/
Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Gillar din blogg skarpt! :D

2011-02-26 @ 10:45:24
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Sannie

Vilken/vilka är din/a favorit serie/r? :)

2011-02-26 @ 11:13:15
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Anonym

för det första så är det sockret man blir fet av och inte av "fettet" för det andra SLUTA BANTA och ät vad faan du vill!

2011-02-26 @ 18:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0